Doç.Dr. E. Güçlü Gülanber

Doç.Dr. Vet.Hek. Erol Güçlü Gülanber

Doç.Dr. Güçlü Gülanber Veteriner Cerrahi ve Geleneksel Çin Tıbbı (akupunktur herbal terapi, tui-na, beslenme terapi) uzmanıdır. Çalışma alanları ortopedi, nöroloji, onkoloji, estetik ve rekonstruktif cerrahi, göz hastalıkları ve cerrahisi ile aynı alanlarda alternatif ve tamamlayıcı tıp uygulamalarının beraber kullanımıdır.

Türkiye'de veteriner hekimlikte akupunktur'u ilk uygulayan veteriner hekimdir. Hem insan akupunkturu konusunda, hem de veteriner akupunktur ve geleneksel Çin veteriner tıbbı eğitim diplomasına sahiptir. Bunun yanısıra doktora tezini veteriner akupunktur konusunda  hazırlamıştır. Bu doktora tezi Türkiye'de Sağlık Bilimleri alanında akupunktur konusunda ilk doktora tezi olma özelliğini de taşımaktadır.

Dr. Gülanber, çalışma alanları olan yumuşak doku cerrahisi, ortopedik cerrahi, onkolojik cerrahi ve oftalmik cerrahi ile akupunktur, geleneksel Çin Tıbbı, ozonterapi, proloterapi, mezoterapi, homeopati gibi tamamlayıcı-geleneksel tıp uygulamalarını birlikte kullanmaktadır.

Dünya Geleneksel Çin Veteriner Birliği kurucu ve board direktörü, Asya-Pasifik Geleneksel Çin Veteriner Tıbbı Birliği kurucu ve board direktörü, College of Integrative Veterinary Therapies üyesi, Amerikan Veteriner Akupunktur Birliği, Avrupa Veteriner Ortopedi Birliği ve Veteriner Onkoloji Birliği üyesidir.

Kongre-Seminerler

Veteriner Tekniker Dilek Günel

Dilek Günel, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Hayvan Yetiştiriciliği ve Sağlığı bölümünden 2010 yılında birincilikle  mezun olmuştur. 10 yılı aşkın süredir kliniğimizde görev yapan arkadaşımızın gerek mesleki deneyimi, gerekse gerçek bir hayvan sever olması her zaman hasta sahiplerimiz tarafından övgüyle karşılanmaktadır.

4EB8043A-5786-4AC2-85CC-AC046A93E136_edi